Wednesday, September 26, 2007

USM DLM KENANGAN

My beloved friends, ITA, JUN,JEM and JUNE.. Aku rindukan kenangan sewaktu di USM. 1996 kita dipertemukan di Desa Damai dan paling syok sekali kita semua satu course. Sewaktu di Penang segala suka duka kita harungi bersama. Pelbagai kenangan indah yang kita alami. Zaman itu pasti tak akan berulang. Pernah kita tak dapat balik beraya aildil adha.Peritnya terpaksa beraya di dorm aje. Tanpa disangka mak Jun menghantar juadah hari raya.. Thanks Jun. Dapat juga rasa kuih raya dan laksa..Gambar masa kt USM masih kukuh dalam album..Kini masing-masing telah terpisah. Aku di Pulau Lagenda, Jun di Penang, Jem dan June di KL manakala Ita lak di Johor. Jarak yang jauh memisahkan kita. Namun aku amat berharap agar persahabatan kita tidak akan putus. Satu hari nanti kita semua pasti akan bertemu jua tapi kali ini bersama keluarga masing-masing...MISS YOU

1 comment:

jun said...

Aku pun selalu rindukan masa2 kita di USM dulu. Aku pun rindukan kawan2. Lps konvo, kita semua dh tk pernah jumpa. Masing2 sibuk dan dh ada keluarga sendiri (kecuali aku...hehehe...). Aku, hang Ita, June dan Jem - sama2 pernah lalui suka duka dlm kampus. Pernah merajuk, pernah tk bertegur-sapa, pernah tersa hati..., tp kita tetap baik semula lps tu. Dan sampai kini... dn selamanya, kita tetap kwn....