Wednesday, September 26, 2007

Permata Ibu

Semalam aku berbual dengan anak aku... Aku bertanya padanya"Apit. Bila ibu dah tua nanti Apit jaga ibu ya?" Nak tahu apa jawapan anak aku."Ya. tapi bila Apit tua nanti ibu lak yang jaga Apit." Mendengar jawapan itu aku terus ketawa lalu aku pun menerangkan padanya bila Apit dah tua nanti ibu dah tak ada kat dunia ni.Lepas tu dia kata nanti sapa nak jaga Apit. Aku bagitau dia yang dia akan kawin dan ada anak sendiri dan anak dia yang akan jaga. Sekali lagi jawapan yang melucukan dari Apit."Apit mana ada bini nanti ibu lahirkan bini untuk Apit ya!" Aku ketawa lagi. Rupa-rupanya anak aku ni belum faham konsep...Apit...Apit kaulah penyeri hidup ibu...

2 comments:

jun said...

Anak hang mmg cute ler ngan permintaan dia tu...hehehe... seronoknya klu ada anak.....

fins said...

syoknya kalu betul dia bole jaga kite bile tua nanti, so bole le tambah lagi rakyat malaysia