Wednesday, May 6, 2015

Sampai Bila.

Hati , sampai bilakah harus bertahan. Teman rapat ada yang bertanya sampai bila? Entah..terus terang aku katakan aku tidak ada jawapan itu. Kalaulah semudah itu..sudah lama aku bawa diri. Tapi terlalu sukar bukan sebab dia tetapi permata hatiku.Kini hidup bahagia aku hanya lah pada permata hatiku.
Aku tak ingin dia tersepit diantara dua. Doa sentiasa aku pohonkan. Tapi andai ini kehidupan aku. Aku pasrah.Jika tidak..aku harap semuanya dipermudahkan.
Terlalu banyak aku berkorban andai itu tidak dihargai entahlah..
Bodoh...ya memang aku bodoh..tapi apa yang aku rasa kini memang kosong, tawar belaka.
Berdosa..memang banyak dosa yang aku lakukan tapi aku berharap Allah akan ampunkan aku suatu hari nanti..Aku memang insan yang lemah dalam segalanya. Namun aku akan cuba kuatkan diriku hanya untuk permata hatiku.

No comments: